Rukiye20 canım benim doktorum 40 çıkana kadar gece 3 saatten fazla uyumasın, sonrasında açlığını tokluğunu iyi bilir ona göre uyanır karışma demişti. Benim bebeğim de 2. Ayında gece 5 bazen 7 saat kesintisiz uyuyordu. Sen konuşanları hiç kafana takma. Benimki şuan 4 aylik atak dönemindeyiz hiç bir şekilde uyumuyor gece bütün düzenimiz bozuldu. Desteksiz uyutuyordum ayakta sallamaya geçtim o da pek bi ise yaramıyor. Bırak uyuduğu zamanlarda uyusun. Hem bebeği sık sık uyandirirsan alarm kurulmuş gibi ileride kendisi uyanıp durur 2 3 saatte bir