Kaktuskadin canım benim oğlumda iki yaşındayken olmuştu rotavirus,şase diye meyve suyuna ve suyuna ekle dedi bende ekledim ama ilk rotavirus olduğunda özellikle meyve suyu abur cubur yiyince çok kusma oluyordu hastahaneye gittik serum verdiler kocaman 24 saat o takılı kaldı ertesi gün çıktık çok şükür 🤲