Arkadaslar 3 yasında ki kızım dun gece sabaha kadar kustu sabahına hastaneye getırdık ve thlıller sonucunda enfeksıyon ya da kum dokuyor olabılır dedi ama aksamına atesı 40 a kadar yukselınce tekrar geldık ve kaka da rotavırus pozıtıf cıktı çhastaneye yatırdılar serum verıyorlar surec nasıl ılerlıyor bılenler lutfen bılgı versın baygın baygın uyuyor bısey yemıyor cok caresız kaldım