Burcukaranoktay Kızlar bebeğim 2 gecedir bir gram uyumadı sürekli ağlıyo bağırıyo gaz sancısından doktor bu fitili verdi ama çok aradayım versem mi
Veterineriuss Burcukaranoktay 2 gece yazık yavruma ben ateşlendiğinde veriyorum genelde gaz içinde vermiştim çok ağladığı için gerçekten faydasını gördüm ama sürekli vermedim böyle çok sıkıştığında 1 veya 2 defa verdim çok geçmiş olsun
DemetF Burcukaranoktay bizde 3 gun once asi olduk ateslenirse ver demisti doktor yarim olarak cok agliyodu yarim verdim ben rahatladi sizde ole yapabilirsiniz ama surekli vermenizi tavsiye etmem ilac sonucta
Badem Burcukaranoktay gaz için hiç duymadım verildiğini. Biogiga kullanmıyor musunuz? Diğer gaz damlalarını kullansanız düzenli daha güzel fayda sağlar bence
Hilalkaradeli Burcukaranoktay çok ağladığı zaman bizim doktorumuzda yarım fitil vermemizi önermişti sizde verin ağrısı hafifler acısını diner biraz da olsa Allah yardımcınız olsun gaz damlası kullanıyor musunuz
Bebegmveben3 Yani daha çok ateş için kullanılan bir fitil bence normalde vermeyin çünkü ileride diyelim inatçı bir ateşi olursa en son çare falan fitil ozaman da fayda etmez vücutta
Burcukaranoktay Yok kullanmıyorum sürekli bi ilaç kullanmak istemiyorum zeytinyağı veriyorum ama bu defa üşüttü aldı gazı galiba hiçbişi fayda etmiyo