ebebegin promaltlari cok ise yariyor bende. ilk kizimda cok cok ise yariyordu, simdi sutum azaldikca iciyorum ertesi gun akiyor oluyor 😊 sekerli oldugu icin zorlaniyorum icerkenz normalinde seker kullanmiyorum cunku. buzdolabindan cikarip icince guzel oluyor tadi, deneyin derim. bir de solgarin sut arttirici tabletleri var b12 de iceren. onlar da iyi geliyor