muhammedim- Huzyah bende tam 2 aylik oldu yaptirdim dikislero iyileşene kadar kullandim karton bardak
NinovaLemi Huzyah benim bebeğim de 2 aylıkken oldu 2. Günden sonra her türlü yatıyordu. Bezden hissetmiyor zaten sadece kremlerini sürerken ağlıyordu o da 3 ya da 4. Gündü tamamen bıraktı ağlamayı.
Huzyah NinovaLemi benim oğlum de öyle krem sürerken artık sakin davranıyor bir kaç kere yüzüstü yatırmayı denedim mızmızlanınca bir daha girişmek istemedim
Caydanlik Huzyah Bir oğlum 7 ayda diğeri bir yaşında sünnet oldu biri dikişli diğeri Klemp yöntemiyle biz yüzüstü uyuduk bir problem yaşamadık ama siz yinede doktorunuza danışın isterseniz 😊
Huzyah Senemmm11 benim oğlumda yüzüstü yattığında rahat uyuyor sünnetten sonra yatırmayı denedim mızmızlandı öyle olunca bir daha da girişmedim açıkçası
muhammedim- Huzyah 1 haftada iylesiyor o bir hafta zor geciyor sonrasi rahat agri kesici vermisri doktor cok agladiginda onu verdim calpol.ve surekli altini acik biraktim hava alsin daha çabuk iylessin diye
Minnosannesiii Huzyah bardak koydurmadı kantaron yağı sıkıyordum bezine de fucidin sürüyordum direk kapatıyordum öyle geçti
Senemmm11 Huzyah daha çok yeni. Sargılı ise ancak 3. Veya 4. Günü sargıları çıkıyor toparlaması dikişlerin erimesi vs 5 veya 6 gün sürüyor. 1 hafta maksimum 10 güne eskisi gibi günlük yaşantınıza dönersiniz 😊 geçmiş olsun 💐
glsma06 Huzyah ben 6. Gun com uzun sureler olmayacak sekulde yatirmistim 15 dk falan 4. Ayda olmusti bizimde