valla 2 kere kemik yamulmasi ameliyati oldum, 1.si cok kotu gecmisti 2.ye yamulunca cok korktum kactim yillarca, tek tarafla nefes aldim kactigim icin. 2.ameliyat cok iyi gecince oh be dunya varmis dedim. rahat nefes almak gibisi yok arkadaslar, kacmayin derim. hayat kaliteniz inanilmaz yukselecek.
size de sicak suya wicks ya da okaliptus damlatip buğu yapmanizi oneririm, hemen aciyor burnu