Merhabalar arkadaşlar
benee LCW’nin orta kalınlık olan uyku tulumundan var kendi evimizde sıcaklık 18-19 dereceydi o zaman içinde zıbın ve ince pijama giydirirdm
şimdi aileme geldim burası 23-24 derece sadece bez ile yatırsam olur mu ? Çünkü dün tek zıbın atlet ile yatıdirdım gece uyandım bi baktım sırılsıklam olmuş sırtı , tulum giymeyincede üstünü açıyor yani ince giyim var yine terliyor yani 1 haftadır ne yapacagımı şaşırdım resmen annem dedi tek bez ile mi yatırsak ki dedi ? Olur mu acaba?