Arkadaslar icimin rahatlaması gerekiyor 😓 ocakta çaydanlığın icinde yumurta haslıyordum. Kızımda uyuyordu o sıra yarım saat falam oldugunu düsünüyorum ocakta unutmusum dibi baya kararmıs ve kokuyordu mutfak cok . Kızımın odasıda kokuyordu . Camı actım hemen havalandırdım mutfağı kızımın odasını falan ama birsey olmaz dimi ? Yani olsa ne ladar sürede olur korkudan uyuyamıyorum sürekli bakıyorum nefes alıyormu diye 😔