Bsk12 Arkadaşlar oglum yarın anestezili. Mr çekilecek 2 yaşında kolunun üstüne düstü ağrısı çok röntgenden birşey çıkmıyor son 6 saat açlık dediler çok korkuyorum hafif Sedasyon dedi doktor ama düşünmeden edemiyorum çektiren var mı
Smyygl Bizim de 17sinde çekilecek, bıngıldağı hala açık olduğundan. Ben bayağı okudum hiç anestezi sebebiyle sıkıntı yaşayan olmamış. Sizinki de çok güzel geçer inşallah.
Derinn16 Bsk12 korkacak hiçbişey yok bende çok aglamıştım boşa aglamışım.iğne yapmalarıyla bayılması iki saniye sürüyo anında uyuyo mr bitincede uyanıyo hiçbişey olmadı korma