Verynice1 Kızlar 2 aydın galan kortizon tedavisi görüyorum bugün yaşadığım şey ondan mı acaba yoksa panik atalım zaten anksiyetem var benim bugün gözüm agrıdı ilk başıma vurdu sonra ilaç içtim birden elim kolum kalkmaz oldu kalp atışım yavaşladı ortama yabancılaşma bayılacakmış gibi bir his şu an uzandım tek çocukla eşim ilgilenyr rahatlatıcı müzik açtım ama hala düzelmiş degilim nabzımı ölçtüm normal diyor ama ben iyi hissetmiyorum ölücem gibi hissediyorum napıcam nolur yardım edin
bikerem Verynice1 bence bunu sormayin,scsba panik atak ya da anksiyete tekrar nuks ettiyse diye daga tedirgin olup hastaligi hortlatmayin. Biraz istirahet edin,tansiyonunuzun dustugunu dusunuyorum,bi tansiyon aleti edinin
Verynice1 Deletedmom00881 daha öncede oldu bende böyle ara ara oluyor panik atak diye tahmin ediyorum
Efy Belirtiler panik atağa benziyor uzanıyorsanız kalkın kafanızı meşgul edecek birşeyler bulun inşirah suresini okuyabilirsiniz kötü düşünceler ölüm hastane vs tarzı şeyleri silin kafanızdan ve geçeceğini tekrarlayın kendinize
Perimasali Verynice1 panik atakta kalp yavaşlamaz tam tersi nabzı kalp atışı hızlanır sizin tansiyon düşmesi belirtileri
Rika Verynice1 tansiyinunuz dusmustur. Hormon tedavisi gorurken bana da aniden bu his geliyordu ve soguk terleme mide bulantisi eslik ediyordu