Travel arabamız var. Pusetini 6-7 ay kullandık. Çokta memnunduk. Bebek içindeyken onu hiç rahatsız etmeden arabaya eve puseti koyup çıkarmak çok rahattı. Evde pusette yanımda tutuyordum orda uyuyordu filan. Portbebeye geçtik o biraz büyük ama yinede kullanışlı. Bagaj sıkıntısı yoksa hem oturuyor hem yatıyor hem sepet haline dönüşünce içinde oturup oyuncak oynuyor filan ben memnunum. Günübirlik tatile giderken katlaması basit olan bir baston alalım dedik eşimle bir sürü model baktık. Fakat ön tekerler çiftli ve küçük genelde bu da kaldırımlı engebeli yollarda sürmeyi imkânsızlaştırıyor. Büyük tek tekerlekli sağlam bişey bulamadık. O yüzden vazgeçtik. Tatillerde de kullanıyoruz portbebeyi şimdiye kadar bir sorun yaşamadık