Bir_prens_bir_prenses Kim benle hemen yarın diyete başlıyor 😆? Birbirimizi gazlayalım kizlarrr yaza cokk az kaldı güzel bi grup kuralım 🤗🤗
mummy Bir_prens_bir_prenses çok şükür iyi gidiyor evde tartım yok ama biraz ödem attım hissediyorum bir de 21 gün sıfır şeker ilerliyorum faydası olacağına inanıyorum kendime söz verdim yaza istedigim kıyafeti gonul rahatlığıyla giyeceğim 💪
Bir_prens_bir_prenses avokadosever Bende öyleyim tek başına hep başlıcam diyorum sabah yulaf akşama tabak dolusu yemek yiyorum bir türlü düzen oturtamadm 🙈
Oykummasal12 Bir_prens_bir_prenses benimde acil girmem lazım bende varım başlıyıp başlıyıp ertesi gün bozuyorum ya 😁
avokadosever Bir_prens_bir_prenses Aynen öyle bir de diyet psikolojisine girince daha çok yiyorum sanki
Oykummasal12 Bir_prens_bir_prenses bu sefer bende başarmak istiyorum hep birlikte birbirimizle konuşarak dediğin gibi gazlayarak 😁 fark görebiliriz bence💪🏻
Oykummasal12 Bir_prens_bir_prenses sabah başlayalım ozaman burda birbirimize menü fikirleri falan verelim Leslie yapmaya çalışalım hamile kalmadan o şekilde 8 kilo vermiştim hamilelikte 22 kilo alınca geri başlamak gerekiyor şimdi😁 yaza kadar inşallah veririz hepimiz ya