Cihan47 Merhaba kızlar bebeğim 4 ay 7 günlük yabancı bir kucağına alınca yani daha önce görmediği kuzenleri falan hemen ağlar ben alınca hemen durur tanıdığı yüzleri alınca ağlamaz ama sizinde öyle mi
Deletedmom_22 Cihan47 normal bir durum. Benim oğlan 1 yaşına kadar öyleydi 😅ben ve babasından başkası bırak kucağına almayı konuşsa sevse bile hüngür hüngür ağlardı
Miraaa123 Cihan47 9 aylık hala öyleyiz eve birisi gelsin ağlar biz gidelim ağlar alışana kadar kolay kolay da alışmaz :/
HazanYeli25 Bnm kızım dokuz aylık herkese guluyo uzanıyor ağlamıyor başkası alırke iyimi kötümü bilemedim 🤔
HazanYeli25 Cihan47 hep öyleydi diyeyim o zmn çok sosyal bir bbk kalabalığı insanları çocukları seviyor mutlu oluyo biri kucaklasa ağlamıyor ama bni ayırt ediyo fark ediyorum bni görünce çırpınıp sevinmesinden