Kevserkaran 8 aylık bir bebeğim var ve bugün gebe olduğumu öğrendim emmeye çok meraklı ve herhangi bir zararı olur mu tereddütteyim tecrübeli anneler yardımcı olabilirler mi ?
Efuli6161 Kadın doğum uzmanınız aksini söylemediği karnınızdaki bebeğin gelişiminde bir gerilik görmediği sürece emzirebilirsiniz zaten bir süre sonra sütünüz kesilecektir hormonlarınızdan dolayı..