Neshas 2-3 saat aralığında beslemeye çalışın saatli yapmak en güzeli ve doğrusu midelerinin bi boşalma hızı var neticede. Yenidoğanda 2 saatte bir falan mide boşalır. Kaç kg bilmiyorum ama kilosunu gram cinsinden 56ya bölün çıkan rakam bebeğinizin 2-3 saatte bir alması gereken öğün cc dir. Onu aldıktan sonra telaşınız olmasın.
Ben kimseye kulak asmadım saatli emzirmemi olur dediler ben yapıyorum olur dedim. İlk 40 gün 2 saatte bir tam doyacağı şekilde ilk zamanlar 20 dk kadar sonraları 15 dk kadar emzirdim 40ından sonra 3 saatte bir hatta geceleri uyuyorsa 3,5 saati bile geçtiği oluyor doyurdum. Çok şükür gelişimi hep en üst bantta ilerledi.
Siz iç güdülerinize güvenin gerisi gelir.