merve80 Oğlumun yüzü 4 aydan beri kaşınıyo bazen kanatıyo yüzü kıpkırmızı oluyor doktora götürdüm krem verdi kullandım ikisini de hiç Bi faydası olmadı bacak arasında da var başka yerinde yok tecrübeli anneler yorum yapar mısınız?
Deletedmom_22 merve80 cildi kuruyor o yüzden kaşıyordur . Oğlumda da aynı sorun var bazen kafasını da kaşır 2yaşına gelse de . Maalesef kuru cildi olduğu için sürekli nemli tutmazsam kaşınıyor
Deletedmom_22 merve80 o aylarda yanaklarını kaşımaktan yara yapmıştı bir aralar . Sürekli nemlendirin
merve80 Deletedmom_22 hipokort ve fucidin hametan bunları kullandım ama vazelin sürüyorum şimdi dediğiniz gibi cildi kuru sanırım alnını filan da kaşıyo