merveyyoruuk Böyle birşey görmedim gerçekten her şeye ağlıyor sürekli vuruyor sürekli bir memnuniyetsizlik tahammül seviyem gerçekten sıfır. Nasıl baş ediyorsunuz 😩
Kirmiziburun merveyyoruuk gün boyu tahammül Edip gece çıldırıyorum bazen gündüz de çok delirtiyo 27 aylık saçma sapan şeylere ağliyo
Minik_kusummm Sevvaldal ahahahahahahha🤣🤣🤣 bende çıldıranlar kervanına girdm üstelik benimki daha 18 aylik büyüdükçe akillanir diyodm demek daha cok cildirtiyorlar 😫😫😫