Sevgili anneler, merhaba.
Bebeğim 2 buçuk aylık 5,500 kilo, doğum kilosu 3200.
Sadece mama ile besliyorum, reflüsü olduğu için doktorumuzun önerisiyle Aptamil AR kullanıyoruz. Son 2 gündür bebeğim saat başı çatlayacak derecede ağlıyor sadece biberon ağzına girnce susuyor ve tüm mamayı içiyor. Eskiden 2 saatte bir 90 CC yeterli olurken şuan saat başı 90 CC ya da 1 buçuk saatte bir 120 CC mama yiyor. Sizce artık mama hafif mi geliyor başına gelen var mı acaba lütfen fikirlerinize ve tecrübelerinize ihtiyacım var 😔😔