Kızlar 6 ve 3 yaşında iki oğlum birde 2 aylık bebeğim var
ama gelin görünki ne ev toplayabiliyorum ne doğru düzgün ilgilenebiliyorum sadece yaptığım bir yemek oda güç bela.. ve bebeğim çok ağlıyor hiç durmuyor düzgün bir uykusu yok kamburum çıktı nerdeyse
ortanca çocuğumu söylemiyorum bile gerçekten arada kaynayıp gidiyor yavrum. Tükenmişlik sendromuna girdim resmen.. sizde durumlar ne nasılsınız? Güya 3. Cocuk daha akıllı olur dediler yok anam hepsinden kuduruk çıktı