Kızlar merhabalar ay bunaldımm 6 ay 10 günlük bebeğim var doktor tavsiyesiyle 4 aydan sonra tadımlara başlamıştık mesela bir günü anlatayım size sabah 9 gibi kalkıyoruz emiyor biraz 10 gibi bebe bisküvisi ve muz yiyor bazende yumurta sarısı tam bitiriyor sonra uyuyor uyanınca yoğurdun içine sebze haşlama eziyorum yada öeyveli yoğurt yiyo yekrar uyuyo akiam üzeri uyanıncada çorba içiyo bu zamana kadar tavuksuyuna şehriye içti tel şehriye yada tarhana çorbası annem yapmıştı doğal diye verdim.akşamda emiyor yada mama alıyor bir defa uyuyor.bana kahvaltı yada çorba çeşidi olarak bebeği yormayacak tarif verebilirmisiniz rica etsem 🤲☺️