1850 Merhaba bu başlıkta cok var biliyorum ama tatmın edıcı bır cevap bulamadım lütfen fikir verın ne yapmam lazım şaşırdım. 5 bucuk aylık oğlum var . 3 4 gündur uyanıkken asla emmek ıstemıyor bagrımı itiyor avazı cıktıgı kadar ağlıyor kafasını gerıye atıyor daha yatırır yatırmaz aglamaya baslıyor farklı pozisyonlarda da denedım ayakta falan ama almıyor yarı uykuluylen emıyor sadece bende az sallayıp uykusu gelınce besıkten alıp emzırıp yatırmak zorunda kalıyorum boyelde ikimizede cok zor meme reddi mı yoksa sadece meme grevı denen durummu anlamadım. Aynı durum mama yada sagdıgım sütü verdıgımde de var biberonla verince de almıyor bazen. Doktora götürdüm zorlamayacaksın ozaman yemesı ıcın dedı. Damakları köpek dişleri şişmiş ondan bukadar meme reddi olurmu anlamadım cıdden fikir verın lütfen ne yapmalıyım şaşırdım sütümde azalmaya basladı az emdıgı ıcın
Duruduygu 1850 çok normal meme reddi degil bu ay degiştiriyor yani 6 aya giriş ve 4 aya girişte tum döngüleri degişiyor sizin 6 aya giriyor ya ee malum diş atakları sıkıntısı damak altından başladı cocuk acısından ememiyor zorlamayın uykulu emzirin ben bu dönemi öyle atlatmıstım zorlarsan memeyi istemez
1850 Duruduygu cok tesekkurler bızde atlatırız ınsallah bır an once . Herkesın onc3 alt dısler cıkat bızde üst köpek dişler şişti cıkacak gibi . Cok ilginc ama
Duruduygu 1850 o ust kopekler agrı sancı ateş duzeyi daha fazla olurmuş ondan 2kat daha fazladır sizin minik ama ilginçmiş doktor ne diyor 🤷♀️Diş farklı şişmesine
1850 meltemineLduru allah kolaylık versın bizde 4 ay asısında snra bır olmustu boyle sonra 2 gun sonra gecmıstı bu sefer uzun sürdü bıraz
1850 Duruduygu doktorda şaşırdı normalde onlar çıkmaz ama dedı yınede bellı olmaz onlar şişken diğerleri once gelebilir dıyor
1850 beseranne denedım malesef oda olmadı agızına alınca cekmek istemiyor sanırım damaklar cok zorluyor onu
beseranne Geçici bir süreçtir o zaman inşallah, damakları rahatlayınca tekrar emer. Bu arada sağarak verin isterseniz sütünüzü, hem mahrum kalmaz hem sütünüz azalmaz.