5,5aylık bebeğim 2 haftadır rahatsızdı randevu aldım devlet hastanesinde grip dedi yolladı ilaç vs vermedi bugün hırıltı duyunca özele götürdüm ve bronşit olduğunu söyledi ciğerlerine kadar inmiş dedi serum fizyolojik ve ventolin 1cc olarak ver dedi 1 hafta sonra kontrole gidicm ama bebeğim çok kötü sürekli ateşi var ağlıyor hiç durmuyor acısı olduğu çok belli ne yapabilirim bilmiyorum çok çaresiz kaldım calpol veriyorum ama sanki etki etmiyor gibi bilmiyorum ne yapcagimi ne uyuyor ne emiyor sürekli ağlıyor siz neler yaptınız başına gelen varmı bitkisel olarak ne verebilirim ne iyi gelir ek gıdaya başlamıştım ama ne verebilirim bilmiyorum