Merhaba kızlar.benim bebeğim 4 buçuk aylık.beraber koyun koyuna yatıyoruz.ama artık yatağını ayırmak istiyorum.anne yanı beşiğinde yatmıyor çok hareketli olduğu için ve beşikde alanını kısıtladığı için sevmiyor.park beşiğim var birde.demem o ki park beşikde sizce yatağını üstte mi yoksa alttamı kullanmalıyım?sanki üstte atlıcakmış gibi geliyo çünkü mesafe 1 karış..siz nasıl yapıyorsunuz canım anneler??🙏🏽💖