2aylık bebeğim 12. Günden beri karnının gurultusu bitmedi koca insan gibi ses geliyor ağrı girip sakinleştirirken ellediğimde resmen bağırsak hareketi pıtır Pıtır duyuluyr tabi o gurultu inene kadar çocuğum ağlama krizi ve kıvranma çabası içinde bu gurultu normal mi ya bilmiyorum böyle birşey yaşayıp biten varmı??Endişelenmelimiyim bilmiyorum doktoruna söyledim ilaç falan verdi ama çok etki etmedi 3. Aya kadar devam et dedi gaviscon infant be motilim(biliyorum öenerilmiyor) kan alındı ultrasonla bakıldı herşey normal dendi döküntüsü yok mukus yok kan yok sadece sulu kaka ve zor yellenme var