Bunu bebeğinize yapmayın gerçekten yazık çok yazık :( 16 ay anne sütünü kesmek için çok erken en az 2 yaşına kadar emmeli ki artık dünya sağlık örgütü 3 yaş diyor o onun koruyucusu dişi çıktığında ağrı kesicisi bağışık güçlendiricisi bence kesinlikle yapmayın zira yemeyen çocuk yine yemez uyumayan çocuk yine uyumaz hele ki şu hastalık döneminde kesinlikle kesmeyin… ben hamleliğim boyunca bile emzirdim 19 aylıkken hamileliğimin son sayıydı ve oğlum kendi kendine sütün tadı değiştiği içim acı kötü diyerek emmedi ve sonra resmen hastalanmayan çocuğum en ufak bir şeyde hastalanır oldu ve hastalıkları çok uzun sürüyor keşke emseydi de o bırakana kadar asla bıraktırmazdım