Veterineriuss Banaannede yok çekik iri göz bebekli hareketli bir minak benim ki kesin birşey yarın gidicez bakalım duanızı eksik etmeyin 🤲
balbocegiiii Veterineriuss bize de kayma var dedi doktor ama burun kökü basık ondan da olabilir dedi. Göz doktoruna gidicez ama moralim çok bozuk. Hiç farketmedim ben. 8 aylık şu an. 6 aylıkken göz doktoruna gittik hiç böyle bir şeyden bahsetmedi. İnşallah bir sorun yoktur bebişlerimizde
Veterineriuss balbocegiiii amiinn canım benim inşallah fark edilmeyince edilmiyor oysa gözünün içine bakıyoruz inşallah benim ki çekiklikten sizin ki burun kökünden kaynaklıdır moral bozmayalım destek olalım birbirimize inşallah hayırlı haberleri yazarız buraya 🤲
bikerem Veterineriuss aminn,Allah razı olsun. Kixim simdi 13 yasinda cok sukur coktan gecti,sifa bekleyrn herkese kalici sifa versin inşallah
Veterineriuss bikerem ayy çok sevindim maşallah maşallah amin aminn inşallah (tekerleme gibi oldu ama İnanın çok sevindim )
bikerem Veterineriuss bir baskasinin iyiligine sagligina mutlu olan birini gormek jnanin daha mutlu ediyir insani. ALLAH razi olsun🥰
Veterineriuss bikerem neden sevinilmesin ki hele masum bir melek rabbim sağlık sıhhatli yıllar nasip etsin 🤲
Veterineriuss Kızlar yalancı göz kayması bineği göz yanlışını gözleri iri ve çekik olduğundan yanılgıya neden oluyormuş sağlık minağım bütün anneler teşekkür ederim rabbim tüm minaklarımızı koruyup kollasın 🥰