Edaaras Oğlum 8 aylık oldu ve bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim anneler akıl verin varmı böyle olan başka nasıl yaptınız nasıl idare ettiniz nasıl geçti kafamda çok çok soru ..
amansallagitsin Edaaras allah yar ve yardimcin olsun bacim gozumu korkutmak gibi olmasin ama zor surec seni bekliyor lakin bebegin akili uslu ise cok zorlanmazsin ama olede bolede buyucekler tadini cikar
Eda-Ece Edaaras öncelikle hayırlı uğurlu olsun inşallah rahat bir hamilelik geçirirsin 🥰 ben kizim 10 aylıkken hamile kalmıştım ve şimdi ikinci kızım 1.5 aylık oldu bile. Hamileyken son ayımda biraz zorlandım sadece onun dışında şimdilik hiçbir sıkıntı yok☺️
Edaaras amansallagitsin evet çok zor günler bekliyor beni farkındayım rabbim çabucak sağlıklı şekilde o günleri geçirmeyi nasip etsin ..