Aselllin hiç beklemeyin çocuk acil olan Bi hastaneye gidin. Benim bebeğim 25 günlük bir haftalıkken yapamıyodu kakasını poposundan Sıvı verdiler biraz doktor uğraşınca anca yaptı götürmeseydik yapamazmış gerçekten. malfor diye bir probiyotik var onu verdi eczacımız başladık ama hala zor yapıyo kakasını beklemeyin