Yagzaliveailesi Emziren anneler doğum kilolarınızı nasıl verdiniz fikir verir misiniz ? Bir türlü başlayamıyorum ha bugün ha yarın diye diye 5 ay oldu 😔
deniz-95 Yagzaliveailesi emzirirken diyet yapmak istiyorsanız diyetisyen eşliğinde yapmanızı öneririm. Sütünüzde gerileme olmasın.
38-ruyam Yagzaliveailesi her hafta diyete başlayıp eş im yüzünden bozan ben 12 kilo vermem lazım ama gitmio bu hafta ne olursa olsun bozmuycam dikkatli beslenip pazar günü bakcam sonuca
Yagzaliveailesi QueenMommm ya o azim de yok işte bende diyetisyene gitsem yapabilir miyim bilmiyorum ki
QueenMommm Yagzaliveailesi ben tek başıma yapamıyorum o yüzden diyetisyene başladım 3 ay oldu 10 kilo verdim ben yemek için yaşayan bir insanım yani düşün ilk defa bu kadar uzun diyet yapıyorum 😁 bide para veriyorum mecbur yapicam
mom1236 Yagzaliveailesi aralıklı oruç yapın. Ben 2 ay kadar önce 3 kg verdim. Şu an 66 kg mım üç gündür yine başladım. Elimden geldiğince yürüyüş yapmaya çalışıyorum 5-6 bin adım da olsa atıyorum. Tavsiye ederim
CigdeminMevasi Yagzaliveailesi ahh bende bende yaza kız kardeşimin düğünü var şimdiden stres yaptm elbise konusunu ama gelgelelim kararlı olup diyete başlayamıyorm
Beatrice Ben de başlamak istiyorum, motive olmak için diyet arkadaşına ihtiyacım var, bu tarz gruplar var mı acaba ?
Banu_alper Yagzaliveailesi bende bugun baslayip yarin bitirenlerdendim en son karar berdim diyetisyenle online diyet yapmaya 1 ayda 5,5 kilo verdim cocuklari uyutunca yarim saat pilates leslie falan yapiyorum hala devam ediyoruz 2 aylik almistim 3 kilo daha verirsem oldu bu is 🥰 imkan varsa oyle yapin emziriyorsaniz birde sütünüz azalmasin dengeli beslenmis olursunuz
Hsrtgndz Yagzaliveailesi bende aynı😞bı ara ne güzel sağlıklı beslenme şekliyle bir buçuk ayda onbir kilo verdim şimdi tekrar yapamıyorum irademi koruyamiykrum
Bebegim17 Yagzaliveailesi zaten kilolu hamile kaldım ben 80 kg ile doğuma tam 98 kg ile gittim ama doğumdan sonra kilomun gideceğine çok inanmıştım. 2 aylık kızım var emziriyorum sadece 8 kg gitti 😞 kilolar yapıştı kaldı üzerime bir de kocaman bir sezaryen göbeği. Diyet yapayım diyorum ama sürekli açım yani hep iştahlı biriydim ama bu bambaşka ne yediğimin bir önemi olmadan sürekli yemek istiyorum acıkıyorum gözüm kararıyor. Hareketimi artırayım diyorum o da işte çocukla olduğu kadar. Böyle kalıcam diye çok korkuyorum ama nasıl aşarım bilmiyorum 🤷🏻♀️
nilinannesiiiiiii Yagzaliveailesi bende bende bendeee çok istiyorum yapıştı üstüme kilo 64 ile hamile kaldım 86 ile doğuma girdi. şuan 70-71 arası gidiyorum 18 aylık kızım yapıştı üstüme ya bi ara 68 e indim geri çıktım kızlar napıcaz biz ???
Semoberi Yagzaliveailesi ben fo×5 diye bi kahve kullandım Hayl kullanıyorum siporsuz kilo verdm 15 günde 7 kilo gitti hayla gidiyor oneririm bebegime sütte veriyorum zararı yok