MuhammetSeliminannesi Merhabalar. 3 aylık bebeğimi emzirirken bazenleri burnundan süt geldiğini farkediyorum. Doktora gitmem gerekir mi? Acaba bu konuda bilgisi veya tecrübesi olan var mı?
Sultiiiiiiimo MuhammetSeliminannesi bazen reflüden şiddetli kusmalar oluyor yine de götürün bence gece fark etmeden kusma vs olmasın Allah korusun
MuhammetSeliminannesi Sultiiiiiiimo Yok yok öyle değil ben onu emzirirken burnundan damla damla süt geliyor
MuhammetSeliminannesi deniz-95 Aynen öyle yapıyorum öyle yapınca geçiyor da önemli bir şey mi doktora götürmeme gerek var mı merak ettim. Belki önceden yaşayan vardır
deniz-95 MuhammetSeliminannesi yan yatarak emzirdiğiniz için olabilir. Yine de aylık kontrolünde doktorunuza sorarsınız.