Bugün ishal şikayeti ile doktora gittik aslında ben alerjiden şüphe ediyordum rota aklıma hiç gelmemişti ama hem besin alerjisi hem rotaymış bebeğim 3 aylık olduk bu arada ganitia testi yapıldı rota çıktı ateş kısma vs yok hastaneye alırlar mı hazırlıklı mı gitmeliyim