eminesme yukarı da okudum kreşe de gidiyormuş, orada gelişim ile ilgili yonelndirme yaparlar. Yada siz sorun bı ne diyecekler. Birde ekran kapatmalısınız. Özellikle konuşmayan çocuklarda ekran sıfır olmalı. 30 aydan sonra ilerlemeye bişi var ise benfe mutlaka bir dr, veya dil terapisti görmeli.