Arkadaşlar 20 aylık oğlum doğru düzgün hiç birşey yemez ağlayarak sürekli böyle oluyor. Ve ben artık tükendim akşama kadar bişey vermeden neden vermiyon demez yani meme öyle derdi. Kesiyim dedim doktor onay vermedi zaten kilosu yok diye . Kafayı yiyeceğim .. her türlüsünü yapiyorum sunumlu kahvaltıso tatlısi çorbasından etine ama yok yok inanın komsularimin çocukları ile yaşıt onlar gelir ikram ederim çocuklar güzelce yer bizimkinde tık olmaz. İştah açıcı da veremedim.bir fikri olan var mı nasıl geçecek bu durum lütfen linclemeyenler yazsın kimseyle uğraşacak gücüm yok bilgi akıl tecrübe veren arkadaşları bekliyorum