Bebeklerinize ne miktarda yediriyorsunuz? Ben bebeğime ne versem yiyor hep daha fazla istiyor. Bi çay bardağı vereyim diyorum ağlıyor. Aynı zamanda emziriyorum. Sağıp verdiğimde 130cc süt içiyor diyelim bir saat sonra bi kase çorba içmek istiyor sizler nasıl yapıyorsunuz?