AA201207 Bu ilk kan sonucu, buna göre kese görünmeli miydi? Doktor göremedim 2 gün sonra tekrar gel demiş arkadaşıma. Geçen yıl bir kayıp yaşadı yine değerleri yüksekti ama gebelik sağlıklı değildi. İlk kan sonucu bu kadar yüksek çıkan var mı
honeyybee_ AA201207 5 haftaliksa bence degeri normal kese gorunmedyse erkendir belki gorunur dedigi gibi 2 3 güne hakkinda hayirlisi olsun arkadssinizin
Ocak2021 AA201207 bu değerde alttan bakınca kese görünebilir oda erken döllenme olursa yoksa karından 3bini geçmesi gerekir .
Alabilgic3434 AA201207 benim de ilk kan tahlili sonucum bu şekilde çıktı doktorum 1 hafta sonra gel demişti gittiğimizde 6 haftalıktı kese kalp atışını duymuştuk
AA201207 Deletedmom0099 ben kendi gebeliğimde bu kadar yüksek değerleri 3.tahlilde falan görmüştüm sanırım o yüzden ilk seferde bu kadar yüksek çıkar mı diye düşündük ama şimdi siz söyleyince hatırladım 5000 üzerinde kese görüldüğünü. Bu doktor neyi kastetti acaba göremiyorm diyerek🤦🏻♀️