Kesinlikle doktorunuza danışın belki mama takviyesi önerir. Çünkü henüz 6 ay olmadan bebeklerde bağırsak geçirgenliği tam düzelmemiş oluyor yani alerjilere daha açık durumdalar. Zaten ek gıdaya başlasanız bile bebeğin doyabileceği porsiyonlarla değil tadım olarak başlanıyor yani tabii yine karar sizin ama kesinlikle doktorunuza danışın derim ben çocuk yoğun bakım hemşiresiyim size önerim bu şekilde olur ☺️