Feyyyzza Bugün taktirdim. Aşırı adet sancim var. Parmağımla ipi kontrol mu etmem gerekiyor sürekli anlamadım bilen varmı
caniminikizleri Feyyyzza ben hiç bakmam bakmaya kalksamda yapamazdım sanırsam ilk takıldığı için ağrı olabiliyor canım
Fatmauslu Feyyyzza yok cnm ipi okadar bulamazsın bende bir yol önce taktırdım geçen gittim kaymış bende çıkarttım ikinciye bebek istiyoruz ins
Deletedmom_13 Feyyyzza ipini az çok bisey hissetmek gerekir demişti bana doktorum. Mecbur elle muayene etmem gerekiyor kendimi ve hissediyorum ipini. Kayma falan yok şimdilik şükür
Feyyyzza caniminikizleri ay valla hiç cesaret edemem o oradayken parmağımı sokmaya. Özel bişey sormak istiyorum yanlış anlamazsaniz. Eşiniz spirali hissediyor mu
caniminikizleri Feyyyzza yok rahatsızlik bir durum takıldıktan bir süre sonra demişti hissettiğini ama bir sıkıntı yaşanacağını zannetmiyorum
caniminikizleri Leventinannesiii korkma canım ben takilali 1 seneyi geçti bende ağrı sızı hiç bir hissiyat birşey olmadı baş dönmesi bulantı oldu gecti
Fatmauslu Feyyyzza yo başka bişey yapmadık bende hissmedim hiç. Çıkarirken sadece sol kaşığın acıdı .