Bibebisgordumsanki Merhabalaar kullanip memnun kaldığınız oto koltuğu var mi? 8 aylik oglum var oto koltuğu arayisindayim ama karar veremiyorum. Yoyko bear 360° dönebilen oto koltuğu şu sıralar düşünüyorum ama kullanan var mı? Önerir misiniz?
Bibebisgordumsanki havana1 capsul e bakmadim ona bakayim bide. Kac kilodan başlıyor kullanimi. Kac aylikken kullanmaya basladiniz? Teşekkür ederim yorumunuz icin.
Bibebisgordumsanki bombacimulayim baktim da şimdi fiyatlari biraz yüksek geldi. Siz hangi modeli kullaniyorsunuz
TheBossMom Bibebisgordumsanki bizde yeni aldık şuan için iyi benim ki de 8 aylık çok hareketli 360 olmasın çok çok iyi uzun yola çıktık yemek falan verirken çıkarmak zorunda kalmıyor hem 4 kademeli uyuduğu zaman hafif yaptırabiliyorum kafası öne düşmüyor
Bibebisgordumsanki TheBossMom benim ailemde farkli şehirde o yüzden 360 olanlar mantıklı gelmişti siz yazınca da iyice yatti aklima. Sizinki hangi model
drnerkn Bibebisgordumsanki besafe üstüne yok tüm güvenlik testlerinden en yüksek puanla gecen tek marka biz besafe izi turn i size aldık dün 360 derece dönmesi benim için önemliydi yanmaz kumas darbe emici sistem vs gibi özellikleri var fiytı görece yüksek ama güvenlik söz konusuyla bütcesi elveren bunu almalı
Bibebisgordumsanki drnerkn 11000 civarı dediginiz model sanirim ucretsize ayrilmasaydim alirdim da suan zorlar ya. Yoksa dediğiniz gibi guvenlik tabiki bebisler icin en önemlisi. Teşekkür ederim yorumunuz için.
bombacimulayim Bibebisgordumsanki maxi cosi de alabilirsiniz buradaki en önemli kriter adac testinden geçmiş olması.. maxi cosi, britax römer, be safe ve chicco geçmiş olanlar zaten çok az var bu testi geçen yani alırken ilk kriteriniz bu olmalı bence.
Neseli5 Bibebisgordumsanki tobi modeli fiyatıda çok yüksek değil ,biz tobifix kullanıyoruz ,9.18 kilo
drnerkn Bibebisgordumsanki evet malesef dövize endeksli oldugu için suan 13000 di joker magazında en son :( aralık ayında 5000 civarıydı ozaman pusetimizi oto koltugu olarak kullandıgımız için almamıstım :(
limonkolonyasi Bibebisgordumsanki maxi cosi kullanıyorum ve gayet memnunum yüksek olması da Bi avantaj dışarıyı rahatlıkla görüyor
Bibebisgordumsanki limonkolonyasi evet sanirim yuksek olmasina dikkat etmem lazim. Hangi model sizin kullandığınız
Bibebisgordumsanki drnerkn aynen ya erteledim bende oysa bastan beri 360 derecelerden almayi dusunuyodum 0 kilodan başlıyor zaten şimdi fiyatlara baktikca keske ertelemeseydim diyorum. Benim oglumda pusette durmuyor artik. İki katindan fazla fiyat artisina da yorum yapmak istemiyorum artık.
drnerkn Bibebisgordumsanki aslında dolap uygulamasından bakabilirsiniz orda sıfırları 8000 civarına var görmüştüm