oglum 2 aydir ek gidaya gecti. gectigimizden beri kabizlik yasiyoruz. ne yaoabilir diye dusunuyorum ama bisey bulamadim. ayni tarihte kan damlasina da basladik sidefer kullaniyoruz. kullanipta kabizlik yasayan oldu mu acaba. aglama krizine girdi susmuyor oglum kaka yapamadigi icin :(