Ebruuuuuuu Kızlar iyi akşamlar oğlum 4 ay 10 günlük bezini değiştirirken pipisinin ucunda kızarıklık vardı ama çişinde filan sıkıntı huzursuzluğu var ama oda atak haftası galiba sizde yaşadınız mı doktora götüreceğim ama fikir almak istedim
Metee1616 Ebruuuuuuu benim oğlumda da oluyor ara ara bu doktora da gösterdim şiş değil dedi altıda kızarmıştı bizim iki deri farklı olduğu için birbirini tahriş ediyor dedi krem verdi 3 gün kullanılacak kullandım geçti ara ara oluyor ama yine siz yine de doktora gösterin
Sinemis89 Idrar yolu enfeksiyonu mu ama genelde oluyr pine diye akilli bez aldik.buyul numara arada şüphe duyunca takyrm idrar enfeksiyonu mu gosteresi var
Ebruuuuuuu Sinemis89 akıllı bez hangi marka acaba emmeyi de bıraktı oğlum sadece mama yla besleniyor bununla alakalı da olabilir mi