Merhaba güzel anneler, biz 6 aylık olduk ve ek gıda sürecimize büyük bir heyecan ile başladık iki hafta oluyor sanırım. Ben 3 gün kuralı ile sebzeler tadım ile başlattım ancak her tatdığını beğenmiyor. Akşamları pirinç veya yulaflı irmikli muhallebi yapıyorum hiç bir şekilde beğenmiyor süreli ağlayarak zorla ek gıda yer olduk. Böyle olmasınıda istemiyorum 🙄 Tek istediği beni emmek. 🙄😅🙈 anlayacağınız hayal ettiğim gibi başlamadı ek gıda dönemi 😬 sizler nasıl başladınız? Neler veriyordunuz beslenme düzeniniz nasıldı? yardımcı olun lütfennn çok acemi hissediyorum bu konuda.