prensesannesiiiiiiiiii Ben bugün 1 tane içtim vicdan azabı çektim sütumden yavruma geçer diye daha da içmem siz içiyor musunuz
Sibel_87 prensesannesiiiiiiiiii bende 1 senedir içmiyordum bu ara günde 1 tane çocuklar uyuduktan spnra içiyorum malesef hiç içmesem olcak ama arada günde 1 tane içiyorum çok canım çekince
Svvl08 prensesannesiiiiiiiiii bende yaklaşık 1 aydır günde 1 tane uyuduktan sonra içiyorum. vicdan azabı çekiyorum ama o Bi tane icmek benim o gün ki yorgunluğuma iyi geliyor gibi hissediyorum
istanbullugelin34 prensesannesiiiiiiiiii bende arada buldugum zaman çocuk uyuyunca iciyorum ama hergün değil
Sibel_87 prensesannesiiiiiiiiii 😔bebeğiniz kaç aylık ben de bekliyorum ek gıdaya geçince belki biraz daha düzene girer emme zamanları diye
Azyef Bende içiyorum bır tane günde başta video falan izledim bakındım bıraz doktorun bırı emzırdıktem sonra 1.5 saat emzırmeyın dedı meme vermeyecegım zaman ıcıyorım 🙁
Sibel_87 Deletedmom00881 hamileyken hiç aklıma gelmiyordu istemiyordu bile canım,doğum yapalı 5 ay olcak hiç akımdan çıkmıyor 1 tane içmek istiyorum,gerisi gelir diye korkuyorum tekrar başlamak da istemiyorum çünkü
mucizeeee Deletedmom00881 bende hiç bi şekilde tutamıyorum kendimi. Olmuyor yani bi kere alışınca cok zor içmemek. Yada bende o irade yok. Doğum yaptığım gece dahi , doğumdan bi ⅘ saat sonra içmiştim ..
SedaUmut171121 prensesannesiiiiiiiiii ben hamileyken içtim bırakamadım helede son ayında çok sıklastirdim dogum yapınca bıraktım 4 ay oldu arada aklıma geliyo ama tutuyorum kendimi