pinkooo_02 deniz-95 peki birşey soracam biberonla hazırlayıp kaşıkla veriyorsunuz degilmi hangi kaşığı kullanıyorsunuz bide mama yaptıktan sonra ağzı açık olduğu için soğuyor ısısını nasıl ayarliyorsunuz
deniz-95 pinkooo_02 tatlı kaşığıyla yutabileceği kadar. Biberondan kaba alıyorum 30 ml diyelim. Bitirince geri kalan 30 ml i yediriyorum. Soğumamış oluyo.