Bugün kızım tam 6 aylık oldu aşısı vardı 1tane ağızdan 2 tane bacaktan. 11 gibi vuruldu 3 gibi halsizlik uyku hali başladı bu normal mi acaba? Bir de dün gece tam bu saatlerde yataktan düştü ama hiç bir anormallik olmadı 3 buçuk saat uyutmadım ama aşıda üstüne geldi onunla alakası yoktur herhalde 24 saat oldu tam