Melihakrds Her iki aileye de uzağız ve lohusa iken taşındım yaşadığım şehire kimse ile tanisamadim yani ne bı arkadaşım ne komşum kimse yok bebeğim geçen hafta bir yaşına girdi çocuk evde o kadar hareketli güleç ki anlatamam ama geçen hafta eşimin memleketine gittik kimseye gitmiyor sürekli ağlıyor normalde yürümeye başlamıştı ayağını halıya koyamiyorum az yürüsün diye çığlık çığlığa ağlıyor bir hafta kaldık sürekli kuzenleru arkadaşların bebekleri hep insan gördü ve asla alışmadi burnumdan getirdi herşeyi. Evet benden başkasını görmediği için normal karşılıyorum ama ortamda babası olunca babasının kucağında iken eşim oglumuzu yavaş yavaş alistirip bırakıyor yere bir süre sonra kuzeni ile dedesi ile oynamaya başlıyor babası olunca ama beni görünce yine durmuyor aynı şekilde ben alıştırmaya çalışıyorum bende iken asla gitmiyor kimseye kimseden tarafa bile bakmıyor öyle bir yapışıyor ki bana anlatamam. Bu durumu nasıl asabilirim çok istiyorm çocuk arkadaş görsün ama öyle bı imkanım yok maaalesef sitede kimse selam bile vermiyor parka gitsem herkes kendi halinde kimse kimse ile konuşmuyor kimse de yok etrafımızda
Birkizbiroglan Melihakrds ben çok çektim inanır mısınız ama yılmistim hatta açtığım bı kaç post var bakabilir siniz. Yani biz de kimseyi görmedik pandemi çocuğu oldu ve biz aileleriniz dahil herkesi yok saydık. Çocuk tavi sanıyor bu evde sadece 4 kişi 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ ama geçti alıştı, şuan tek sorunumuz başka çocuklar 🤷🏻♀️ ona da nasıl alışacak bilmiyorum çünkü yaşıtı kimse yok sadece ablası var onu istouor
25moonlight2021 Melihakrds q0bebin kızım kalabalıkta doğdu sürekli kalabalık ortam gördü. Şu an 2 yaşında, alışkın olduğu hangi ortama girersek girelim direkt bana yapışır sarılır gitmez kimseye
Melihakrds Badehandeyldz pandemiden dolayı o tarz yerlere goturmemistim hem daha da küçük diye ama bundan sonra götürmeyi düşünüyorum bende. Hava güzel olduğu zaman mutlaka çıkarırım yine parka vs falan ama insanlarla bire bir muhatap olmadığımız için galiba
Winner Covid gerçeği var zaten cok da dert etmeyin. Suan fazla insancıl olmasa da olur. Büyüyünce herkesi tanır zaten. Benim kızımda 1.5 yaşında, kimsenin kucağına gitmese de olur yani. Covid olmasın diye kimseyle görüşmüyorm pek
Melihakrds Winner kucağına gitmemeyi geçtim mesela ablamın oğlu onu sevmek için ona yaklaşınca bile ağlayıp kucağıma kapanıyor aile ortamına girsek sürekli huzursuz ağlıyor
Gulsahhazman Bu durum yalnız kalmakla da alakalı olabilir ama tamamen ona bağlamayın benim kızımda 13 aylık ailelerle aynı sehirdeyiz kuzenlerini haftada bir kaç kez görür oynar ama dediğiniz gibi özellikle bu ara yapmaya başladı beni görmeyince hiç anne diye ağlamıyo ortama ayak uyduruyo nasıl ki ben odaya gireyim pacama yapışıyor asla bırakmaz ağlar benimde canım çok sıkıldı çocuk kimseye yaklasmayacak diye üzüldüm ama bu dönemde çocuklar da normalmiş
Melihakrds Birkizbiroglan ya çocuğum resmen insan görmeden büyüyor aslında evde çok mutluyuz ama dışarı çıkınca beni bunaltmasi ve herkesin aaa ne kadar yabanciliyor çocuk kimseyi görmemiş ve diye ha bire söylenmesi beni üzüyor napayım yani pandemi soğuk hava vs evlere tıkıli kaldik
444434 Melihakrds hiç üzülme kuzum. Dediğin gibi biz memlekete gittiğimizde Benim kendi abim bizimle dalga geçti aaa bu hiç insan görmemiş ne kadar ağlıyo bu çocuk falan diye her gördüğünde bi laf sokardı bize. Ben hiç müsade etmedim ayy evet sizi gördü iyi oldu Allah razı olsun dedim. Koydum lafı önüne. Benimde çok zoruma gidiyodu ama hiç altta kalmıyodum bizimde durumumuz aşağı yukarı sizinle aynıydı iite pandemi falan derken çocuk anneyle babadan başka kimseyi göremedi yavrum napsın daha 1 yaşındaki çocuktan çokta bişey beklememek lazım. O şuan herkesten korkuyo tedirgin nasıl yaklaşacağını bilmiyo. Bildiği güvendiği tek insan sizsniz. Unutmayın bebekler kendini güvende hissetmediği zaman hiçbir şy onları mutlu edemez. Arkadaşında dediği gibi bu bi dönem. Kim ne derse desin siz zamana bırakın sabredin. Allah kolaylık versin
Melihakrds 444434 ne güzel demişsiniz doğru diyorsunuz oğlum evde çok mutlu neşeli bir bebek yetiyor bu