4 tane 20lik dişimi dişimi alirdim 2 tanesini yarıp aldilar sonrasında dikiş atıldı. Sadece dişin olduğu bölge uyusturuluyor. Hepsimi farklı zamanlarda alıyorlar ama alt üst aynı taraftan alan da duydum. İlk gün biraz ağrısı oluyor ama en sonraki gün hafif bir ağrı oluyor daha sonra ağrı kalmıyor dikişler de dikkat edilirse 1 haftadan kendiliğinden kayboluyor.