Portakallikekk1 Arkadaşlar bebeğimin kakasinda kan pırtıcıklari var ama çok çok az yani ama neden oluyor anlamadım mama veriyorum bebeğime
Sultiiiiiiimo Portakallikekk1 alerjik bir durum olabilir bence tekrar ederse doktora gitmenizde fayda var
BarlasMomm Portakallikekk1 mamanin iceriginden alerjisi vardir. Mesela benim oglumun soya ya alerjisi var ve butun mamalarda soya var
luciferrr Portakallikekk1 Alerjik gıdanın tüketilmesi ve/veya alerjik gıdanın anne sütü aracılığı ile alınması durumunda kalın bağırsakta bir iltihap oluşur ve bu durum kendisini bebeğin kakasında mukus ve kırmızı renkli kan görülmesi şeklinde belli eder. Kanama genellikle hafiftir ve bu yüzden bebekte kansızlık gelişmesi beklenmez.
Fatimaafr Portakallikekk1 var maalesef. Benim bebeğimde oldu yani. Ama direkt mama diyemeyiz. Süt ürünlerine alerji olursa otomatikmen mamaya karşı da olur. Alerji doktoruna gitmenizde fayda var. Ve eğer mamadan sonra olduysa mamayı kesmenizii tavsiye ederim. Bizim kötü bir tecrübemiz oldu çünkü
Sultiiiiiiimo Portakallikekk1 tabi tabi çünkü mama da da besin grupları var örneğin inek sütü keçi sütü diğer besinler içeriğine bakabilirsiniz arkasından
Fatimaafr BarlasMomm sadece soya alerjisi mi var yoksa süt ürünlerine de var mı. Ben süt ürünleri tüketen biriyim sütüm dokunmuyor ama mama verdiğim gün hastane zor yetiştik ne yazık ki. Bütün vücudu kabardı. Şimdi test sonuçlarını bekliyoruz
Portakallikekk1 BarlasMomm ilk zaman sma kullandım boule birşey yoktu sonra aptamil verince fark ettim. Ondan mi oldu acana bir iki defa tek gördüm çok küçük nokta gibi parçacıkti hafif pembemsi ama görünce bi korktm
Portakallikekk1 Fatimaafr benim malesef sütüm yok mecburen mama veriyorum ama mesela geçenlerde bi gögusunu emzirdim ve ondan sonra oldu acaba diyorum bir iki gün emzirmedim de sonra emzirince de etkilenmiş olabilir mi ? Çünkü ondan sonra fark ettim. Yani bi kaç gün emzirmeyip sütüm varmıdır diye bi emzirdim içinde süt varsada o mu rahatsız etti diye düşündüm
Portakallikekk1 Sultiiiiiiimo ilk zaman sma kullandım ikinciyi kutuyu aptamil aldım sindirimi daha kolay diye acaba mama değişimi yaptığım için de olabolir mi
BarlasMomm Fatimaafr muz, kakao, portakal, avakoda, soya, tavuk alerjisi var. Alerji testi yaptirdim. Süt alerjisi yok bizde
Fatimaafr BarlasMomm deri testi yaptırdık temiz çıktı. Kan, gaita hepsi temiz. Ama mama neden dokundu anlamadım. Şimdi bir kan tahlili daha verdik ankaraya gönderildi onu bekliyoruz. Keşke bende ne olduğunu bilsem de uzak dursam