Ruzgar123 Bebekleriniz 2.ayda ne durumda anneler.benimki 6 500 kilosu yarın asımız var sanki bu aralar huzursuz gibi ama geceleri 3 4 kere kalkıyor sizde durumlar nasıl kısa özetlermisiniz
Hmyra06 Ruzgar123 2 ay 7 günlük kızım sadece anne sütü alıyor 4.5 kilo idi en son hala gazlı bir bebek
Jeatimo Ruzgar123 her gelişimi iyi ama anne sütü ile besleniyor kilo almıyor fazla 4.600 kilosu. Üzülüyorum mama baslamayi düşündüm doktor bebeğin minyon takilma sen fazla takip ederiz sütün güzel falan dedi. Canım sıkılıyor bu duruma
Ruzgar123 Bende 2 haftadır günde iki kere zorla mama veriyorum cünki bebegim anne sütünden bazen gögsüm bos olunca doymuyor günde bir iki vermeye calısın
marbling10 Jeatimo düşmesi anormal değil ve 3 kilo doğup da 2 ayda 1600 gr alması gayet iyi. Üzülecek bir şey yok