10 aylıkken b12 eksikliği çıkmıştı ama bir şeyi olduğunu hatırlamıyorum. 5 tane iğne vermişti doktor, onları yaptırdık. Şimdi 18 aylık yine bir sorunu yoktu görünürde, b12 sınırda çıktı. Yine iğne verdi bu sefer ağızdan veriyoruz ama. Sizde herhangi bir tedaviye başlanmadı mı?